Като дизайнер, като всеки от вашите клиенти и проекти е уникален. Все пак, има някои неща, които ще трябва да се знае или разбере за всички свои клиенти, за да се произвеждат най-добрите си работи за тях. Една ефективна сайта ще бъдат изградени за решаване на конкретните нужди на бизнеса, което ще изисква от дизайнера да разберем точно много подробности за бизнеса.
В тази статия ще ви гледам в девет часа неща, които трябва да бъдат обсъдени между дизайнер и клиент в началото на проекта, за да се подобри възможността за успех. Тези теми се съсредоточи върху Getting да знае бизнеса и техните нужди, а не договорни въпроси като плащане и срокове.
1. Целта на бизнес
Почти всички фирми имат мисия и визия изявление. Разбиране на основите на бизнес защо съществува, както и това, което тя има за цел да бъде са наложителни, ако ще да е в състояние да разработи сайт, който е наистина отразяват на бизнеса и ефективно за своите клиенти.
Ако сте неясни за основните функции на даден клиент или защо те съществуват, не забравяйте да получите отговори на тези въпроси преди получаване на проекта. Това е обикновено просто информация, но без нея, проектът може да доведе определяне на грешен път.
2. Специфичните продукти и услуги на бизнес
Щом имате ясна представа защо бизнес съществува, тя е също така важно да се знае точно това, което те предлагат на клиентите или клиенти, които генерира доходи за бизнеса. Независимо дали сте сграда сайт за електронна търговия, общ информационен сайт, или всеки друг вид на сайта, той винаги е необходимо да имат познания за това, което клиентът се предлага на посетителите на сайта.
3. В Демография на своите клиенти / Клиенти
Обсъждане на продуктите и услугите на бизнеса естествено ще доведе ли до повече информация за клиенти и клиенти, които плащат за тези продукти и услуги. Една ефективна сайта ще бъдат ориентирани към потребителя, така че е много важно, че вие, като дизайнер, както и на вашия клиент и двете имат точна картина на това, кой ще бъде използването на сайта и които е вероятно да се интересуват от това на бизнеса е да се предложат.
Получаване на информация, колкото е възможно в тази област е добра практика. Информация като възраст, пол, професия, доход на техните целеви клиенти може да бъде изключително полезен за определяне на подходящ стил на дизайна на сайта. Освен това, информация за това защо те ще се интересуват от продуктите или услугите на бизнеса ще бъдат също толкова важни за създаването на уебсайт, който максимизира потенциал.
4. Корпоративна култура
Един добър уеб сайт, ще се отразяват на бизнеса, така че да стане ефективна част от тяхната обща пазарна и корпоративна идентичност. С цел да се създаде сайт, който е точно представителство на бизнеса, ще трябва да имат определено ниво на разбиране за своята корпоративна култура. Много пъти може да получат разбиране на тяхната култура, като посетите бизнеса в лицето (ако е възможно), говорене с няколко различни служители, говорят със своите клиенти, или клиенти (ако е възможно), и като се потърси в съществуващите си маркетингови материали, като брошури , визитки и реклами.
5. Нужда области за подобрение от техните текущи Website
Ако проектът е ре-дизайн на съществуващ сайт, един от най-важните неща, които ще трябва да се знае защо те са избрали да се ре-дизайн на този път, и по-конкретно за какво са те за да се подобри чрез повторно -дизайн? Е техният стар сайт на няколко години и просто се нуждаят от общ facelift? Имате ли е сериозни промени в бизнеса, които изискват нов дизайн и нова информация? Са нови продукти и услуги, които се предлагат, които не са част от стария сайт? Има своите съществуващи сайт да бъде доказано неефективни привеждане в нов бизнес? Тези неща са много логично да се разглежда, но може да се наложи да поиска от клиента за информация и разяснения в тази област, тъй като много от тях няма да мисля за вашите трябва изцяло да се разбере защо те са качването на ре-дизайн.
6. Техните очаквания за Нова Уебсайтове
Ако има конкретни области, където съществуващите си уеб сайт или ако не е с изтекъл срок на годност, се уверете, че имате специално разбиране на начина, по който те очакват нов уебсайт, за да подобрят своите бизнес. Очакванията са огромен фактор при определяне на тяхното ниво на удовлетворение от работата си, така че това е критично, че знаете точно какво се очаква от теб и на крайния резултат на проекта, за да отговарят на клиента.
7. Определящият Фактори за успех или неуспех на Проекта
Нов дизайн могат да дадат на бизнеса задоволително чувство за подобряване на техния уебсайт, но в крайна сметка ще има други фактори, които определят дали проектът е успех или провал. Тъй като дизайнер, за ефективно си върши работата и дават на клиента уебсайт, който подобрява своята дейност, а това е важно да има разбиране на точно това, което ще направи, или прекъсване на проекта. Може би успехът почива единствено на увеличени продажби. Може би една интернет страница, която е по-точно отразяване на дейността е от първостепенно значение. Независимо от ситуацията, знаеше как ще се измерва, ще ви позволи да се съсредоточи върху съответните територии.
8. Причина за избора им като дизайнер
С толкова много дизайнери на свободна практика и проектантски фирми там да избирате, това е ясно, че клиентът е избрал теб за причина. Има нещо за теб, които се представиха на клиента се чувстват, че са ви най-годни за работа. Може би той беше определен елемент от вашия портфейл. Може би тя е била ефективна комуникация и внимание към детайла, който показа, преди подписване на договора. Може би това е вашата ценообразуване.
Независимо от случая, могат да бъдат, има нещо за вас и вашата работа, която насърчава клиента да дойда с теб пред други дизайнери. В мотивите зад това решение, често ще ви помогне да имате по-добро разбиране на това, което искате, или се очаква от теб.
9. Плановете си за поддържане на сайта
Почти всеки сайт е проектирана и разработена в наши дни се използват някакъв вид система за управление на съдържанието. Изборът на CMS и как се изгради на мястото трябва да бъде повлияно и от техните нужди, за текущо поддържане и актуализация на сайта.
Да те планират да се добави много нови страници и често променят снимките и текста на съществуващи страници? Ще се нуждаят от различни шаблони, които могат да бъдат използвани за специфични страници за различни цели? Ще те само вземане на случайни и незначителни промени на страниците? Разбиране на текущите нужди на клиента могат да помогнат да се определи CMS, който е подходящ за конкретния проект. В някои случаи, клиентът може вече да има CMS има предвид, че те искат да използват, но това често не е така.
Какво е вашето подход?
Като дизайнер, как искаш да се обърне към предизвикателството да се знае повече за клиенти в началото на един проект? Има ли други елементи, които не са описани тук, които са важни за теб?