неделя, 17 май 2009 г.

Какво е уеб сайт?

Уеб сайт е събиране на информация за дадена тема или въпрос. Проектиране на уеб сайт се определя като договореност и създаване на уеб страници, които от своя страна да създаде уеб сайт. Уеб страница се състои от информация, за която в интернет страница е разработена. А уеб сайт може да бъде сравнена с една книга, където всяка страница на книгата е уеб страница.

Има много аспекти (проектиране опасения) в този процес, както и поради бързото развитие на интернет, нови аспекти могат да се появят. За не-търговски уеб сайтове, целите могат да варират в зависимост от желаното експозиция и отговор. За типичен търговски уеб сайтове, основните аспекти от дизайна са:

* Съдържание: веществото, както и информация от сайта трябва да са подходящи за сайта и трябва да са насочени към района на обществеността, че в сайта се занимава с.
* Използваемостта: сайтът трябва да бъде удобен за потребителя, с интерфейс и лесни за навигация и надеждни.
* Появата: на графики и текст трябва да включва един стил потоци в целия, за да покаже съгласуваност. Стилът трябва да бъде професионално, обжалването и уместни.
* Видимостта: сайтът трябва също да бъде лесно да се намерят чрез повечето, ако не всички, големи търсачки и реклама медии.

А уеб сайта обикновено се състои от текст и изображения. На първата страница на уеб сайта е известен като началната страница или Индекс. Някои уеб сайтове използват това, което обикновено се нарича прегазвам страница. Прегазвам страници могат да включват приветствено съобщение, език или регион селекция, или поемане на отговорност. Всяка уеб страница в уеб сайта е HTML файл, който разполага със собствен URL. След всяка уеб страница е създадена, те обикновено са свързани както с помощта на менюто за навигация, съставен от хипервръзки. Бързо браузване скорости са довели до къс внимание педя и по-взискателните гости на линия и това е довело до по-малко използване на прегазвам страници, особено там, където търговските уеб сайтове са засегнати [цитиране необходими].

Веднъж на уеб сайта е завършена, тя трябва да са публикувани или се изпращат, за да бъдат видими за обществеността чрез Интернет. Това може да бъде направено с помощта на FTP клиента. Веднъж публикувано, уебмастъра могат да използват различни техники за увеличаване на трафика, или удари, че уеб сайт получава. Това може да включва представянето на уеб сайта на търсачката, като Google или Yahoo, обмяна на връзки с други уеб сайтове, създаване на принадлежност с подобни уеб-сайтове и др

Изисквания към уеб сайта

Уеб сайт дизайн преминава няколко дисциплини на информационни системи, информационни технологии и комуникации дизайн. Сайтът е информационна система, чиито компоненти са понякога класифициран като предния край и обратно края. В забележими съдържание (например страница оформление, потребителски интерфейс, графики, текст, аудио) е известен като предния край. Задната края състои на организацията и ефективността на изходния код, невидими scripted функции и сървъра от страна на компонентите, че процесът на изхода от предния край. В зависимост от големината на уеб проекта за развитие, може да се извършва от мулти-квалифицираните лице (понякога се нарича уеб магистър), или на ръководител на проекта май наблюдават съвместни дизайн между членовете на групата със специализирани умения.

Проблеми

Както и в съвместни проекти, има конфликти между различните цели и методи за уеб сайт дизайн. Това са някои от текущите такива.

Липса на сътрудничество в дизайна

В ранните етапи на интернет, там не е бил толкова сътрудничество между уеб дизайн и по-големите рекламни кампании на клиенти операции, социални мрежи, интранет и extranets, колкото е сега. Уеб страниците са главно статични онлайн брошури изключен от по-големите проекти.

Много уеб страници са все още се откъснат от големи проекти. Специален дизайн съображения са необходими за използване в рамките на тези големи проекти. Тези дизайн съображения често се пренебрегват, особено в случаите, когато има липса на лидери, липса на разбиране на необходимостта и технически познания за това как да се интегрират, или липсата на загриженост от страна на по-големите проекти, за да се улесни сътрудничеството. Това често води нездравословен начин на конкуренцията или компромис между отделите, и по-малко от оптимално използване на уеб страници.

Течни срещу фиксирана оформления

На уеб дизайнера няма контрол над няколко фактора, включително размера на прозореца на браузъра, уеб браузър, използвани, за въвеждане на използваните устройства (мишка, докосване на екрана, гласово командване, текст, клетъчен телефон тампон и т.н.) и размер, дизайн и други характеристики на шрифтовете потребители имат на разположение (инсталирана) на собствените си компютри.

Някои дизайнери избират да контролирате външния вид на елементи на екрана, чрез използване на специфични наименования ширина. Този контрол може да бъде постигната в HTML чрез използването на таблицата базирани дизайн или повече съвременни div-базирани дизайн, обикновено засилено (и направени по-гъвкави) с CSS. Когато в текст, изображения, и оформление, не се различават сред браузърите, това е посочено като фиксирана ширина дизайн. Адвокати на фиксирана ширина дизайн спори за дизайнерски точно контрол над оформлението на сайта и на разполагането на обекти в рамките на страниците.

Други дизайнери изберат един по-ликвидни подход, който урежда съдържанието гъвкаво на потребителите екрани, отговарящ на размера на техните браузъри "Windows. За добро или лошо, те признават за потребителите по-голям контрол над предаване на тяхната работа. Proponents на течни дизайн предпочитам голяма съвместимост с потребителите разнообразни решения за представяне и по-ефективно използване на пространството на екрана на разположение. Течни дизайн може да бъде постигната чрез определянето на ширината на текстови блокове и модули на процент на страницата, или чрез избягване посочва ширината на тези елементи, като цяло, като им позволи да се разшири или договор, естествено, в съответствие с ширината на браузъра. Това е повече в духа на оригиналната концепция на HTML, че той трябва да определя, а не на външния вид на текста, но неговото контекстно функция, напускащи предаване за да се вземе решение от страна на потребителите "дисплей различните устройства.

Уеб страница дизайнери (от двата вида), трябва да обмислят как си страници ще се появяват в различни резолюции на екрана. Понякога най-прагматичен избор е да се даде възможност текстът да ширина варира между минималните и максимални стойности. Това позволява на дизайнерите да се избегне обмисля редки потребителите оборудване, като в същото време като се възползва от доброто разположение място на екрана.

Подобно на течност оформление е задължително негодни прозорец функция с Adobe Flash съдържание. Това е фиксирано оформление оптимално везни съдържанието на страницата, без промяна на споразумение, или текст амбалаж, когато навигатор resized.