събота, 30 май 2009 г.

Ползваемост при уеб дизайна

Има няколко неща, по-важно в интернет от "използваемост," защото в Интернет е една интерактивна пространството и не е еднопосочна улица. Искаш ли да се подобри посетител на опит, прави избор, просто, да бъде приятен за окото, а не на overuse наперен добавка за дю JOUR. В допълнение, Вашият сайт ще кажете посетители много за вашата компания само от начина, по който изглежда, товари и функции, преди да прочетете още една дума. Значението на създаване на привлекателен, удобен за потребителя сайта просто не може да се надценява.

По причини, които са почти твърде много да се изброят - маркетинг, продажби, психология, изграждане на доверие, възприемани професионализъм и т.н. - начина, по който Вашия уебсайт има опит от страна на потребителите трябва да бъдат водещи в своя ум. В осем часа след важни напомняния ще ви вървят в правилната посока, но вие сте този, който знае вашите клиенти (или би трябвало), така на фини точки на персонализация и "характер" са до вас.

1. Значението на фокус. Вие трябва да мислите както Вашите посетители. Това е от ключово значение за успеха на вашия сайт. Вашите клиенти просто искат да намерят това, което е необходимо, да направи плащане и се върнем към реалния живот (работа, семейството, тенис, каквото). Ако можете да направите живота си малко по-прости и по-лесно, те ще те възнагради за това. Ако, от друга страна, да направите живота си по-сложни, те ще се "сърф далеч" и стой настрана.

2. Значението на разбиране носител. Вие не сте създаване на слайдшоу, A YouTube видео, телевизор търговски или PowerPoint презентация. Вие сте изграждането на уебсайт за търговски цели. Трябва да се осигури лесен, прости, ясни навигация на всяка страница, тъй като никога не знам колко хора ще линк към вашия сайт и това, което те ще видят първи. Посетителите на сайта си, без значение колко трудно се опитате, не винаги ще отида, където бихте искали да отидете, или не това, което искам да направя. Не забравяйте, че и да им даде малко инструменти, за да се движите на сайта, като на сайта и / или вътрешната търсачка.

3. Значението на ненападение. Повечето интернет потребители, особено тези, опит, както и да остане в контрола на тяхното движение. Изследвания показват, че вашият първи път посетителите са "лов", не "реши", така че не се правят излишни изисквания за кликване, да превъртате, оразмеряващата Windows или нещо друго. Нито трябва да поставят всякакви roadblocks че ще забави техния лов, както и времето, консумиращи "Flash и изпръсквам екрани."

4. Значението на намалено натоварване пъти. Обвързаните в # 3 е понятие на вашия сайт за недвижими и възприема "скорост." Внимателно разгледа всеки елемент на страницата и да печелят всеки един на мястото му, въз основа на функционалност, а не "уау" стойност. Пазете графичен файл малки размери и направи каквото и друго, което трябва да направя, за да има бързо зареждане, лесни за употреба сайт.

5. Значението на нуждите на клиентите: Определете всички видове на хора, които се очаква да посетят Вашия сайт и обмислят какво те ще се търсят. Уверете се, че за навигация дизайн помага най-голям брой хора, за да намерите най-популярни статии в най-ниската сума от време. Да не "погреба" съществена информация, така че посетителите трябва да копаем две или три нива, за да го намерите.

6. Значението на простота. Светкавицата е мощен инструмент, особено полезно за доказване на неща, които е трудно да се опише с думи, но тя е толкова покъртително overused че е обърнаха хората на разстояние. Тя може да бъде огромен разсейване, много, тъй като анимация и ярки (движещи се) цветовете са изключително трудно за нашите очи, за да се игнорира, дори когато нашите мозъци искам.

7. Значението на пропорционалността. Въпреки че се използва Javascript за някои сайтове за показване на всички връзки към други страници, там е наистина няма причина да се направи това, когато прости, ясни, ниски режийни HTML работи добре. Когато се използват за "нов, подобрен" или по-сложни средства правиш нещо - нищо - трябва да се вземе под внимание браузър compatibilities, възможни грешки и за ползване на резистентност. Да не се използва допълнителна технология, отколкото е необходимо, за да постигнете нещо, чисто, ясно и последователно.

8. Значението на избягване изненади. Можете да използвате очакваното, обичайни и стандартни разположения за очакваното, обичайни и стандартни елементи в сайта. Карта на навигацията не е нещо, което искате да бъде прекалено творчески с, като той трябва да бъде незабавно разбираем и използваем. Такива последователност в целия World Wide Web е действително добър нещо, тъй като той може да направи живота на хората по-лесно, когато те чувстват, че са в "запознати територия." Общо казано, вашият уебсайт различните компоненти трябва да изглежда и работи както си мислят хората, което трябва.

За да се заеме от Оскар Уайлд, помислете и важността да бъде сериозен. По-конкретно, искаш ли да се разглежда като сериозен, което означава, че вие искате всеки посетител да се разбере, подразбиращо се, ако е възможно, но ако е необходимо изрично, че се прави всичко възможно, за да направят своя сайт посещение проста, ясна опит. "Не сбиване, не се сърдя" е страхотен лозунг да запомните.

Ето защо, вместо да се хванат в дълбока дизайн метафори или използвайки вашата лента за показване на всички възможни уебсайт хитрост и / или лечение, трябва да се съсредоточи, за да направим сайта си в разтвора за вашите клиенти. Уверете се, че лесно за тях да направят това, което трябва да направите, след което се с живота си. Може би най-важното нещо, което може да даде посетител на сайта, след това, е уважение и благодарност.