четвъртък, 4 юни 2009 г.

Корпоративен сайт - планиране, уеб дизайн и принципи

Корпоративен сайт - планиране, уеб дизайн и принципи

Корпоративен сайт комбинира предимствата на всички медии, а информацията за продуктите и услугите, и помага за изграждане на корпоративен имидж, чрез организиране на цялата информация в интернет и предоставят информационни канали, услугите и реклами в реално време, благодарение на новите Web 2.0 технологии .

Етапи на изграждане на корпоративен сайт включва:

Планиране. Типични уеб средата на планиране на дейностите на сайта се състои от приоритетите за класиране и определяне на изисквания, които съответстват на сайта. По отношение на приоритетите, маркетинг и рекламни специалисти трябва да избере дали информацията е genaralizirana и насочена към широк кръг от хора, или имат опит и специализирани. Същевременно, вида и съдържанието на сайта трябва да бъдат подбрани така, че да привлече, запази потребителски интерес. Изисквания на уебсайта са свързани с бизнес целите на компанията, за особеностите на взаимодействието с данни и обратната връзка от потребителите.

корпоративния уебсайт дизайн динамичен бизнес уеб сайт дизайн на корпоративен уеб сайт, зависи от това дали съобщенията ще достигне своята аудитория. При извършването на такъв сайт е необходимо да се вземат под внимание особеностите на медиите за информиране и психологията на онлайн четене. Затова, там е поставен на най-важната информация, като логото и слогана на компанията го прегледа и всичко, което се отразява на изображението при формирането й. Както е видно, че способността на хората да вземат решения се уреждат от емоции, а след това на логика, на външния вид на сайта, трябва да бъде атрактивен и с добър дизайн. Разбивка на информацията включва обобщение на материали по теми, логическо групиране на въпроси и представяне на информация в метода на обърната пирамида - от общото към частното. Изборът е необходимо да се спазват законите за интелектуалната собственост и авторското право. Разпространение на информация в страниците трябва да се държи на принципа на лесно да се намерят и ред в рамките на една страница е основана на поведенчески характеристики на хората. След кратка памет позволява приемането от пет до девет концепции, тогава на страницата да не съдържа повече от девет точки на текст, илюстрации и др. Организиране на страниците на сайта има за цел да направи това логично последователна и лесна за управление. Информация за отделните страници също трябва да се движат от общо към детайла. Навигация между страниците е критична точка за много места - от скорост и лекота, с която тя се осъществява в зависимост от успеха на целия сайт.

Използване на корпоративния уеб сайт. , Свързани с регистрация в търсачки и директории, както и пускането линкове към сайтове тематично близки. В допълнение към традиционните комуникационни медии, че е добре да направите онлайн реклама на уеб сайта.

Непрекъснато подобряване и поддържане. Те са от решаващо значение за успеха на сайта. Актуализиране на сайта се прави, за да предотврати застаряването на нейното съдържание, за да добавите нова информация, съобразени с последните тенденции. Актуализация се прави след внимателен анализ на демографията на потребителите, посетили страници и времето, отделено за тях.

Поддържане на уеб сайтове с такъв размер е неразделна част от ежедневната работа на екипа от разработчици.
Защитете сайта от злонамерени атаки, поддържане на системата и базата данни в главния позиция е трудна, но задължителна задача.

Прочетете също така свързани статии на тема:
O Уеб сайт дизайн Бизнес - планиране стъпка по стъпка
O Уеб дизайн услуги - за да дам най-доброто от себе си. Успешни и неуспешни Уеб дизайн
O Оптимизация на човешките мотивацията и как работи вашия уебсайт
O ефективни решения и уеб дизайн на сайтове за електронна търговия
или как да проектирате професионален уеб сайт вашата фирма може да Ви донесе много посетители и клиенти

Препратки:
O Нюман. M Интернет е публична връзка. Ню Йорк, "Престиж".
O Sherwin, Г. Р., Д. Н. Avila. Свързване Online: Създаване на устойчив Image в Интернет. Орегон, Оазис Натиснете.
O Devmendzhieva, Грета. "Принципите на изграждане на корпоративни уеб сайт. - Palbik Rileyshan и нови медии.

Подобни статии блог Уеб Дизайн Груп:
1. Уеб сайт дизайн Бизнес - планиране стъпка по стъпка като уеб дизайнери, мисля, че на мястото, където нашите умения се вписва в процеса на проектиране по-добре? Всички обичат уеб дизайн. Понеже празен бял екран на монитора и го превръща ...
2. 5 важни неща, които трябва да знаем преди да стартирате уеб дизайн на първото си място в днешния свят, ако сте в бизнеса и искате хората да приемат сериозно, тогава имате нужда от уеб сайт, уеб сайт. Обикновено, хората все още вярват, че ...
3. 24 страници от особена важност да се включи в бизнеса си уебстраница Чудите се какво страници, за да включите в своя уебсайт и защо? Тук е даден списък на важна информация, която трябва да покрива на вашия сайт. Преди да започнете да мислите ...
4. Вашият стратегически план Има милиони уеб сайтове в Интернет всеки ден и да добавите повече. Конкуренцията е ожесточена и с цел да се постигне успех е оригиналност. Въпреки че създаването на професионален уеб сайт F. ..
5. Интернет като активен канал за търговия съобщителна мрежа Макар променят бизнеса, най-активно на неговото влияние е свързано с маркетинг. Нейните способности могат да се използват за достигане на клиентите, участниците в реализацията на канала за продажба на ...