петък, 5 юни 2009 г.

Детайлите са важни при дизайна

Много отдавна, в далечна галактика, графичните изкуства индустрията е населена с пълно работно време, illustrators, производство асистенти и compositors. С композиране залепва за регламентираща тип, прави ръбове за определяне решетки, човешки proofer за улов правописни грешки и арсенал от X-acto лопатки за извършване на промени, тези хора са живели и вдъхна детайл. Грешките са скъпи. Това беше позицията, че търговията изисква дълъг стаж; сигурността на работното място зависи от получаване на всички малкото неща наред.

Докато много от тактилно уменията, необходими за нашето ново поколение на PC-базирани уеб дизайн и разработки, са коренно различни, критично око за подробност е, както актуалност. В действителност, поради по-ниската цена на влизане и увеличаване commoditization на проектирането, че око за подробности не е необходимо само за престой море в професията, но задължително условие за успех.

Функционалната подробности са различни от тези, с които нашите предци бореше. Повечето от нас не притежават очила за предотвратяване спрей лепило от Първи в нашите очи и да се прецени loupes точкова печалба на пресконференция проверка. Ние, обаче, трябва да се справят със скъп особености на браузъри; всички ние тичам в същата двойни грешки на платежоспособност и непоследователни ДжаваСкрипт поддръжка. Това са количествени, документирани проблеми. Добър сайт строителите като вас и аз се избегнат тези съвсем просто с по-добро писане код. Но данните, които могат да убият един проект-бързо, отколкото лети срещу стъкло са по-подривни: тези, които, в мерник, трябва да са били ослепително очевидни.
Той никога не просто за дизайн

Само най-щастливия уебсайт строители действително изградят сайтове по цял ден. Повечето от нас също са на непълно работно време proofers, проектни мениджъри, експерти, използваемост, проектиране критици, навигационни архитекти, терапевти за copywriters, и общите отидем до експерти по всички нещо interweb. Ние сме отговорни за това, че не само тестване в различните браузъри, но за които знаете, браузъри нашата публика ще се използват, и защо. Трябва да седна в конференция за разговори и да слушате хора критикуват работата си и поиска от същия въпрос девет пъти. Ние сме отговорни за проверка на съгласуваността на връзката лечение. Бутон дизайн. Формуляр функционалност. Дали малки декоративни процъфтяват A мача малки декоративни процъфтяват Б. Трябва да обърнем внимание на много неща, и много от нея попада и извън сферата на дизайна.

След работа в многобройните проектирането и управлението на службите на различни творчески екип, аз научих, че най-добрите служители имат различни навици. Тези служители:

* Повторно прочетете Проект кратко преди изясняване неуредени въпроси с ръководител на проекта или клиент,
* Комуникация с участниците в проекта да улови всяко средата на проекта обхвата промени-и, по-важното е, разбирам защо тези промени се случва,
* Предизвикателство промени те не са съгласни с и защитава позициите си обективно и прагматично,
* Мине работата на колегите за чревната партньорска проверка преди официалния преглед,
* Проверка на правописа, а след това всичко отново, за да чете улов грешките на правописа чек doughs възел,
* Прочетете всичко отново за езикови нюанси, като последователно гледна точка, активна глас, и паралелно структура,
* Проучване съответните пазарни тенденции и да разберем по конкуренция,
* Предлагаме информация, че подобряването на парче, от добавяне на ясни ALT текст, за да се смяна на изображения, за да променя мрежата по начини, които позволяват на съдържание, за да дишам,
* Знае кои битки и да се борят, за да се избегне, а
* Разпознае и да работят върху детайлите, които да им помогне да получите по-добър в работата си ... и след това отидете за да получите по-добър в работата си.

Инвест за дългосрочен план

При проектирането резултати се объркат, това често води до Стария Завет, в края на най-свят нещата огън и жупел, реките и моретата на кипене, котки и кучета живеят заедно. Всеки пръст земи почтено в лицето на дизайнера. И защо не? Тя е на всеки дизайнер е да се гарантира 100% удовлетвореност на клиента, и това означава, доставяща работа, в която всеки детайл е, че чрез: отгоре надолу, така и навън.

На практика, обаче, има два вида хора, когато става дума за заплащане внимание към детайла: тези, които казват, че преразглеждат своята работа, и тези, които действително са прегледани тяхната работа.

Website дизайнери и разработчици, които системно не съответстват на очакванията, които споделите малко информация чрез приплъзване, в крайна сметка се развие лоша репутация. За корпоративни служител, избор проекти отидете на другите и промоции са малко, защото на свободна практика, клиентски референции смалявам. Може би най-deflating, обаче, е, че колегите вече не ви отведе сериозно в партньорската дизайн прегледи. Когато хората очакват да изпуснем детайли, по пътя за обратно изкупуване е дълъг.

В черната комедия на всичко това е, че малко хора празнуват дизайнерите, когато те го прав. Ние сме, след всичко, се очаква да го перфектно нокти всеки път. Ние всички фокуси на малки парчета на великия проект пъзел, а след това отива на живо в интернет, а след това се предава на следващия проект. Има малко краткосрочни славата, че са перфектни, но там са дългосрочни ползи за това, че постоянно страхотно, и добри мениджъри търсите за тази последователност в цялата кариера на служителите си.
Малките неща водят към успеха

Когато дизайнери и програмисти мисля за подробностите на проекта, те трябва да мислят критично и аналитично. Най-добрите решения идват от двете страни на мозъка, построен от страна на това как и защо.

За да бъде наистина чудесно, ние трябва да се разбере мотивацията на нашите клиенти, поддържат постоянна двупосочна комуникация с shockingly uncreative хора, получи фирма дръжка на copywriting и как този занаят съществува symbiotically с визуален елемент, и да предвидят как ще свърши цялата бъде по-голяма от сумата на бита и парчета, че прекарахме час obsessing свърши. Всички тези фактори каскада в крайния продукт.

Creative професионалисти, които може да видите всички ъгли на проекта са тези, които в крайна сметка успяват в индустрията. Те печелят награди, се повишават, и печелят пари, но най-важното им се развие репутация за грижите за подробности, за пускането лично и съзнателно усилие, като гарантира, че във всички по-малки неща, които да направят окончателния продукт перфектно.